dinsdag 7 november 2017

P311 Überrasche mich

Deze week is het onderwerk bij Think Monday Think atc ÜBERRASCHE MICH!
Dani vroeg ons om een atc te maken met daarop onderwerpen, materialen enz waar je het liefst mee werkt en er wat over te vertellen.
Ik knip en plak graag en dan in een soort van clean and simple style.
Bloemen vind ik leuk om te gebruiken en ik gebruik graag wat ik al heb.
Op mijn tafel lagen nog wat bloemen en vogeltjes die over waren van een art journal page en daar heb ik wat van gebruikt op een restje achtergrondpapier.
Ook vind ik het leuk om randen te inken en een quote of een spreuk te gebruiken en dat heb ik dus op deze atc ook gedaan.

2 opmerkingen:

Daniela Rogall zei

Thanks for visiting and your beautiful ATC. You use wonderful design elements.
I wish you a wonderful funny week <3
xoxo
Dani

Margriet zei

Lieve en eenvoudige pagina! Ik hou van eenvoudig :-)