vrijdag 15 september 2017

P258 Altered puzzle piece

MMM dish 8 was een ALTERED PUZZLE PIECE.
Voor mij hoeven al die altered doosjes, deksel, puzzelstukken enz niet zo, maar zolang ik ze in een journal kan maken probeer ik ze toch te doen.
Ik had geen loslopend puzzelstukje, maar ik heb ooit eens een stencil gemaakt en dat puzzelstukje heb ik nu overgetrokken op een stukje karton en uitgeknipt.
Vervolgens heb ik het net zo bewerkt als Cat doet met een echt puzzelstukje.
Het komt op een pagina in mijn journal, maar omdat ik een witte achtergrond nogal saai vond heb ik die ook wat bewerkt.
Voorlopig ligt het stukje nog in een bakje en plak ik het pas in het journal als het vol is, dat vind ik makkelijker werken, dan al die dikke pagina's.

1 opmerking:

Margriet zei

Ik vind het een erg mooi puzzelstukje geworden!