vrijdag 16 februari 2018

A Gift From the Sea CCC

Van de week heb ik in het nu gesplitste A Gift from the Sea Journal gewerkt.
Ik maakte het Colorpalet met zee en strand tinten en daarvoor gebruikte ik een foto van een stukje strand op Corsica
Voor de card peeks gebruikte ik weer 2 eigen foto's.
De strandfoto maakte Paul op Cyprus en de golven zijn gefotografeerd vlakbij ons krot op de Azoren.
De collage had als thema Wat zit er in je strandtas?
We houden niet van een hele dag op het strand te zitten/liggen, maar we hadden als we op reis waren altijd wel een plastik tas met zwemspullen in de auto liggen, zodat we kunnen zwemmen als daar gelegenheid voor is.
Op Corsica hebben we heel veel gezwommen, op allerlei leuke strandjes en omdat ik de plastik tas zo beu was hebben we toen een echte strandtas gekocht!
Ik heb plaatjes gezocht van een strandtas en de dingen die we meenemen als we naar het strand gaan om te zwemmen, en die plakte ik op papier uit een Action blok.

1 opmerking:

Margriet zei

Oh, nu heb ik zin in de zomer!