donderdag 16 november 2017

P320 Christmas Cards

MMM Dish 9 moet ik nog maken, maar daar heb je echte bloemen voor nodig.
Ik heb nooit echte bloemen in huis en op het ogenblik zijn er ook geen paardenbloemen of madeliefjes meer in de tuin, dus die prompt moet nog wachten.
Dish 10 is het maken van twee CHRISTMAS CARDS.
Cat gebruikt heel dun washi tape, maar omdat ik dat niet heb, heb ik voor de rechter kaart 2 hele dunne strookjes goudpapier gesneden en het voor de linker gewoon weggelaten.
Het heeft me veel tijd gekost om ze te maken, maar het was wel leuk om te doen.


3 opmerkingen:

Margriet zei

Het zijn ook 2 erg mooie kaarten geworden!

trompke zei

Heel mooi! Ik ben helemaal uit de MMM. Toch maar weer eens kijken dus.

Jolande zei

Dit jaar zijn het dishes, wat grotere projekten op fake canvasboards, puzzelstukjes enz.
Ik wil al dat soort loslopende dingen niet, dus ik probeer ze toch altijd in mijn journal te maken, vandaar dat ik de 2 kaarten ook ingeplakt heb.