vrijdag 10 november 2017

P314 Vogelboek les 5

Voor les 5 moesten we een vel vol lijnen ZWIEREN EN ZWAAIEN en daar dan fantasie vogeltjes in
vinden.
Dat leek heel makkelijk, maar het heeft me ongeveer een boom gekost aan papier...
Steeds als ik een vel vol met lijnen had, zag ik er met heel veel pijn en moeite een vogeltje in en dat was het dan.
Ik dacht erover om al die ene vogeltjes op een papier te plakken en dan van daaruit de lijnen te gaan maken, maar besloot gisteravond nog een poging te doen.
Omdat ik maar een pagina maak, heb ik deze keer een wat kleiner vel genomen en nu lukte het me zowaar om er een aantal vogels in te zien (alhoewel ik meestal vissen zag :-) )
Ik heb er ook nog een paar muzieknoten bij weten te vinden en zoals op de andere werkstukken de titel van de les erop gestempeld.
pffff.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik ben nog steeds niet verder :-( Maar deze opdracht zag er wel heel leuk uit! Die van jou is ook goed gelukt.

Jolande zei

Zit je nog steeds bij de eerste les?
Anders sla je die toch (voorlopig) over.
Ik vind dit tot nu toe het leukste boek om aan te werken.