vrijdag 20 oktober 2017

P293 Mini Mission Inspiration #7

GEOMETRIC is deze maand het onderwerp van de Mini Mission Inspiration.
Ik heb een mandala met geometrische vormen uit een van de boekjes gehaald, opgeplakt op een 'pagina' en toen de lijnen doorgetrokken.
Omdat ik de mini inspirations op ronde pagina's maak, heb ik in de vierkanten cirkels gemaakt.
Het inkleuren werd wat lastig omdat de pagina op het papier viel dat ik eronder gelegd had toen ik de mandala met lijm insmeerde en waar lijm zit pakt kleurpotlood heel slecht.
Ook had ik beter een andere, gladdere, achtergrond kunnen nemen i.p.v. de vellen die ik normaal gebruik, want het verschil is erg groot, maar ondanks dat vind ik het toch wel een vrolijke geometrische pagina geworden

2 opmerkingen:

trompke zei

Prachtig! En die kleuren... wow...

Margriet zei

Ja, mooi!