vrijdag 11 augustus 2017

P223 Use your scraps

Bij Tag Tuesday is het onderwerp voor de komende twee weken USE YOUR SCRAPS.
Vorig jaar heb ik in mijn Gratitude Journal deze pagina gemaakt op een geverfde achtergrond en nu wilde ik eens proberen of dat ook leuk zou worden op een tag met kleine restjes van verf_restjes_papier.
Dus plakte ik daar een tag mee vol
Daar  heb ik er met witte verf overheen gesponst en er met zilver en grijze inkt op gestempeld
toen heb  ik er weer een bloem van gemaakt.
Op mijn tafel lag nog een babydoekje vol met verf en daar heb ik een stukje afgeknipt om als lintje te gebruiken.

2 opmerkingen:

Valerie-Jael zei

Thi is a gorgeous and very stylish tag, love it, and thanks so much for joining us at TT, hugs, Valerie

chrissie zei

A bery beautiful tag and such a great way to use the scraps

Love Chrissie xx