zaterdag 15 juli 2017

P196 Mission Inspiration July

Voordat ik aan deze mission begon had ik erg veel moeite om een focal image te  vinden en zolang ik niet weet wat ik daarvoor ga gebruiken kan ik niet aan de pagina beginnen.
Toen we in het Van der Valk Hotel in Almelo logeerden had ik een magazine meegenomen en daar vond ik uiteindelijk een plaatje dat ik geschikt vond om te gebruiken als focal image en toen kon ik aan de mission beginnen.

1. Brayer one/All colours onto your page
De kleuren voor deze maand zijn Cyan, Yellow en Magenta, maar ik brayerde alleen cyaan over de pagina.
 2. Collage napkin Pieces over
Ik had in mijn stapel napkins niet echt iets dat ik voor deze pagina kon gebruiken, maar gelukkig hadden we in de keuken nog effen lichtblauwe servetten die ik wel geschikt vond.
Ik scheurde er reepjes vanaf en plakte die op.
3. Add texture with household objects
Ik zie nu pas dat er objectS staat, bij mij is het dus maar één object geworden; een spons :-)
 4. Drip or Spray ink/colour over your page
Omdat ik geen inkt heb, deed ik wat verf en water in een klein sprayflesje en daar heb ik de pagina mee gesprayed.
 5. Add a focal image of your choise
Dit plaatje koos ik omdat de zwemband magenta is.
 6.Add splatters using an eye dropper or pipette
Splatters verpesten toch zo vaak een pagina, net als hier met een pipette en blauwe ecoline.
 7 Doodle around the edges
Met een dunne stabilo stift heb ik een dun golvend lijntje gemaakt.
 8. Finish with all or one of the words.
De woorden waren Fun, Relax, Play, Love en Sun.
In de Allerhande van deze maand kwam het woord Fun regelmatig voor ik knipte het woord dat een gele rand had uit, omdat geel ook een van de kleuren is.
Mission Accomplished.

2 opmerkingen:

trompke zei

Weer mooi opgelost allemaal. Ziet er goed uit :-)

Margriet zei

Ik vind vaak de focal image ook het lastigste! Leuke zomerse pagina!