zaterdag 27 mei 2017

P147 Things in the forest

Ik vind prompts op Facebook maar lastig, want als je even niet oplet mis je er een en staat het ergens onderaan.
Dat was dus ook het geval bij de prompt van de Dictionary Art Journalers Group van deze week: THINGS IN THE FOREST.
Normaal komt de prompt op vrijdag, dus ik heb het gisteren de hele dag in de gaten gehouden, maar zag niets.
Vandaag was er weer niets en omdat ik koffie zat te drinken ging ik even kijken wat andere mensen hadden gemaakt in hun woordenboeken en toen kwam ik de post tegen, die niet opviel omdat hij nu in normaal lettertype was en anders groot.
Hij was er al een dag of wat eerder neergezet omdat degene die de challenges bedenkt dit lange weekend weg is.
Enfin toch nog gevonden en ik stempelde een eekhoorn op de squirrel pagina, want die zien we regelmatig in het bos hier om de hoek.

1 opmerking:

Margriet zei

Dat is inderdaad lastig van Facebook! Maar het is weer gelukt. Ik moet het woordenboek er ook maar weer eens bij pakken!