zondag 14 mei 2017

P134 Faces

Tijdens onze reis door Cyprus had ik absoluut geen tijd om de ATC/Tag opdrachten werkelijk te maken.
Maar ik zocht er plaatjes voor in het flight magazine dat ik meegenomen had uit het vliegtuig of in folders die ik hier en daar tegen kwam en dan maakte ik ze alvast in mijn hoofd.
Nu we weer thuis zijn heb ik ze dan echt gemaakt en daarbij heb ik alleen de spullen gebruikt die ik tijdens de reis ter beschikking had, zoals voor deze tag alleen maar twee katoenen draadjes om af te werken.
De plaatjes op de tag komen uit de folder van de Archaeological site of Kourion.

5 opmerkingen:

chrissie zei

A great way to make your tag with the pictures

Thank you for joining in at Tag Tuesday

Love Chrissie xx

Valerie-Jael zei

Fantastic tag, love the antique pictures. Thanks for joining us at TT! Hugs, Valerie

Margriet zei

Die vakantieknutsels zijn altijd speciaal vind ik, je maakt er meteen een herinnering van :-)

Joan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Joan zei

This is a really great tag - I love the images you used!!