zondag 15 januari 2017

P15 Sanduhr

Ik heb er over gedacht om dit jaar 365 atc te maken, maar uiteindelijk toch voor prompts gekozen.
Omdat ik dan natuurlijk wel genoeg prompts moet hebben ging ik eens kijken op oude atc challenge pagina's waar ik járen geleden aan meedeed, maar ze zijn er allemaal mee gestopt.
Maar, ik kwam erachter dat alhoewel het blog van Think Monday, Think ATC er mee opgehouden was, de challenge nog wel bestaat op een ander, Duits, blog.
Ik liep nog maar twee weken achter en dat is natuurlijk makkelijk in te halen, dus van de week maakte ik de eerste ATC voor deze challenge SANDUHR; zandloper.
Daar had ik geen plaatje van en daarom heb ik er eentje geprint, wat ingekleurd en samen met de quote op een restje geverfd papier geplakt.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Is weer eens wat anders, Duitse prompts :-) Ik vind zandlopers erg leuk! Heeft iets hypnotiserends, dat zand dat langzaam wegloopt.

trompke zei

Erg Mooi. En ATC's maken vind ik ook erg leuk om te doen. Heb al een redelijke verzameling :-) Van mezelf en van anderen.

Jolande zei

Het was altijd al een Duits blog, maar met ook een Engelse omschrijving van de prompt.
Nu het overgenomen is, is het alleen nog maar in het Duits, maar dat geeft niet, want ik kan het wel lezen en anders is er altijd nog zo'n translate button op de pagina.

Ik heb ook heel wat ATC's inmiddels, dit is nummer 665 :-)

Daniela Rogall zei

Hallo Jolande,
ich freue mich sehr, dass Du wieder bei TMTA mitmachst. Jeden Montag findest Du bei mir eine neue Herausforderung. Super finde ich auch, dass Du alle Themen, die schon statt gefunden haben auch noch machst. Bin total hin und weg, vielen Dank dafür.
Dein ATC sieht toll aus und vielleicht sehen wir uns beim Art Specially Event und können ATCs tauschen.
Danke fürs Mitmachen :-)
Herzlichst Dani