maandag 21 november 2016

Inchie Lighting

Toen ik de inchies maakte dacht ik dat het onderwerp voor deze week lightNing was en maakte ik dus een inchie met een prachtige bliksemflits erop.
Later zag ik dat het geen lightNing maar lighting moest zijn, dus zocht ik een ander plaatje.
Dit is een stukje uit een lichtshow en het lijkt ook wel een beetje op bliksem, dus ik vond dat wel een mooie combinatie voor op deze inchie.

De lijst met onderwerpen voor 2017 is bekend gemaakt en dat zijn allemaal dieren.
Laat ik nou een dierenmap in mijn plaatjes archief hebben, waar ik er zo al een heel stel uit kon halen :-)

4 opmerkingen:

chrissie zei

This is fabulous I love this sort of lighting

Chrissie xx

sally zei

Wow, nice lighting:-)

Slly

freebird7100 zei

love the depth of the picture

Margriet zei

Oh, goed dat ik dit zie....ik had ook bliksem gelezen :-)