donderdag 24 november 2016

Gratitude Journal dag 20

Het onderwerp van deze, door Tiare gegeven les, was Friends and Family.
I.p.v. de gezichten en schouders te verven heb ik ze uit papier geknipt, ze zijn heel donker geworden omdat ik alleen maar een stukje heel donkerbruin papier had.
Als junk gebruikte ik scrappapier, de achterkant van een kadobon die al gebruikt was, een bloemetje, wat glimmers voor de kettingen en een houten hartje.
Het heeft me heel veel tijd gekost om te bedenken welke papiertje ik wilde gebruiken en toen op welke achtergrond ze zouden komen, eerst had ik een blauwe achtergrond, maar het leek wel alsof ze in een aquarium zaten :-)
Uiteindelijk heb ik voor dezelfde achtergrond kleuren gekozen als Tiare gebruikte, een combi die ik zelf waarschijnlijk nooit zou kiezen, maar de kleuren van de jurken komen er heel goed op uit.
Ik heb zelfs spetters gemaakt!!!
En met deze les is week 3 ook klaar, op naar alweer de laatste week.

1 opmerking:

Margriet zei

Ik vind het een prachtige pagina, kleuren zijn zo mooi! Doet mij aan Afrika denken :-)