zondag 4 september 2016

Mission Inspiration September

Toen de MI gisteren online kwam ben ik gelijk aan de slag gegaan.
Ik zocht eerst een focal image en daar heb ik weer omheen gewerkt.

1. Cover your page with face fragments
Ik vind uitgeknipte gezichtsdelen en dan met name ogen eng en daarom heb ik wangen, voorhoofden en kinnen uitgeknipt, wat het lekker neutraal hield.
 2. Add thin layer of coloured paint
Eerst had ik de twee donkerste kleuren blauw, met water verdund, maar dat vond ik te donker en toen heb ik er nog een lichtere blauw, ook met water verdund, bij gebruikt.
 3. Stamp text or patterns over your page.
Ik heb de hele achtergrond vol gestempeld met een script stempeltje en blauwe inkt.
 4. Add journaling, quote or phrase
Hiervoor gebruikte ik een sticker van een stickervel met allemaal phrases.
Omdat ik wist waar de focal image kwam heb ik het in 3 stukjes geknipt.
5 Make marks with paint, inks or sprays
En toen had ik zoiets van dat gaat de hele pagina weer verpesten...
Ik nam witte verf en een rubber markmaker en stempelde er een paar keer mee, waarbij ik het zo uitgekiend heb  dat er 3 weer zouden verdwijnen bij de volgende stappen :-)
 6. Add a focal image
Ik ben erg into vlinders op het ogenblik, maar ik heb er dan ook in jaren niet zoveel gezien als dit jaar, wat vast komt door alle bloembermen.
 7. Add washi tape or strips of patterned paper.
Een mooie gelegenheid om washi tape te gebruiken.
Ik koos voor een blauw rolletje waar ook geel in zit, zodat het geel uit de vlinder ergens terug zou komen.
 8. Add colours through a stencil
Ik begon heel enthousiast met een Poscapen, maar dat liep gelijk onder het stencil door.
Gelukkig kon ik het nog redden en toen heb ik het stencil overgetrokken met potlood (wat ook kleur afgeeft :-) ) en daarna ingekleurd.
 9. Add doodles, scribbles or zentangles
De vlinder moest natuurlijk voelsprieten en een vliegspoor hebben, dus dat maakte ik met een zwarte pen.
 10. Finish with a white border
Die heb ik gemaakt met een witte gelpen.
Mission Accomplished!
Ik vind hem wel redelijk leuk geworden.

1 opmerking:

Margriet zei

Ik vind hem gewoon mooi! En je ziet niks van die gezichtsdelen terug ;-)