zaterdag 17 september 2016

JAM 38 Teacher or class that influenced you

Teacher or class that influenced you - Use a textured paste.
Op deze pagina staat langs de rand: "Dit vind ik een vreselijke pagina maar de leerkracht Duits was zo'n vreselijke man, dat ik het vak na een jaar heb laten vallen..."
Dat is dus ook beinvloeden, maar dan op een negatieve manier helaas.
De pagina heb ik gemaakt volgens de beschrijving van Tiare, worden het bij haar mooie pagina's, bij mij werd het heel lelijk zodra ik er een druppel zwarte verf met water verdund overheen rolde...
Mijn zelfgemaakte texture paste was helemaal opgedroogd :-( en toen heb ik het gekochte, dunne spul dat ik heb eerst maar wat van in laten drogen voordat ik het gebruikte.
Toen ik een stencil aan het zoeken was, kwam ik dit stencil van eikeltjes tegen en dat vond ik wel goed passen, want die leerkracht was echt een hele grote ... :-)




1 opmerking:

Margriet zei

Hahahaha! Ja, jammer dat leerkrachten door hoe ze zijn je een vak kunnen laten haten.