zondag 18 september 2016

Beeldboek Klein Bomenboek Les 2


Deze keer gingen we een afdruk maken met aluminiumfolie en daar stroken van scheuren die de boomstammen vormen.
Bij boomstammen denk ik aan bruin, dus met een paar tinten heb ik afdrukken gemaakt.
De lichtste deed me denken aan berkenbomen, dus heb ik die in repen gescheurd, van de donkerste scheurde ik een pad.
De zon scheurde ik van een restje gelli print papier, maar de twee figuren heb ik geknipt, want gescheurd leken ze helemaal nergens op.
Uiteraard loop ik samen met Paul door het woud :-) en we zijn aan het geocachen, want de vraag
of de schat zichtbaar is heb ik heel letterlijk genomen en een geocache bij een boom geplakt; geocachen wordt ook vaak als schatzoeken beschreven.
Daarom heb ik linksboven ook nog een kompas gestempeld.
En ik vind het wel leuk om als het kan vlindertjes terug te laten komen en daarom fladderen er een paar in het woud.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Geweldig! De bomen vind ik erg mooi en die vlindertjes zijn een leuk detail!

Jolande zei

En heb je al bedacht of je ook mee gaat doen?

Margriet zei

Ik word nog niet echt heel enthousiast door de opdrachten, dus ik denk het niet. Maar jouw bomen vind ik wel heel erg mooi!