zondag 14 augustus 2016

Kaartje 227

Bij Dictionary Art Journalers is het onderwerp voor deze week Family en dan met de vraag What does your family for fun?
Nou wij geocachen voor de fun, maar dat staat niet in mijn woordenboekje.
Nu reizen we ook regelmatig voor de fun, zoals op dit moment :-)
We hebben een lang weekend en het oorspronkelijke plan was om The BFG Dream Jar Trail in London te gaan doen, maar ik heb heel verstandig, maar met pijn in mijn hart besloten om dat maar niet te doen, want dat is drie dagen achter elkaar lopen en ik ben nog niet hersteld van de vorige keer.
We doen het nu dus wat kalmer aan in Duitsland en we hebben natuurlijk LUGGAGE bij ons.
Ik zag dit onderwerp net gisterochtend voor we weggingen en toen heb ik heel snel een stempelsetje meegenomen, zodat ik dit kaartje gisteravond kon maken.


Geen opmerkingen: