zaterdag 30 april 2016

JAM 18: Favorite Quote

Favorite Quote - Use Glitter - Shimmer and Shine.
Andrea Gomoll was deze week onze gastdocente en dat vond ik erg leuk.
Ik heb een paar van haar online classes gevolgd en kijk bijna al haar you tube filmpjes.
Normaal zou ik geprobeerd hebben haar tutorial t (enigszins) te volgen, maar ik ben totaal niet van de glitter, shimmer en shine en heb dan ook maar heel weinig van dat soort produkten.
Het plaatje heb ik al jaren en ik vond het mooi op een ronde pagina passen en bij één van mijn favorite quotes.
In mijn gelato set zitten een paar metalic sticks en daarvan heb ik er twee gebruikt voor de achtergrond, samen met een niet metalic, in kleuren die ik ook niet vlug gebruik, maar die wel bij het plaatje passen.
De quote heb ik gestempeld en daarna de letters ingekleurd met een zilveren gelpen, dat glimt ook een beetje.
Toen bedacht ik dat ik tussen de kerstknutselspullen nog glitter moest hebben en daarvan heb ik wat op de punten van de vleugels geplakt.
Tenslotte bedacht ik dat ik voor het Paddington Journal glitterpapier had gekocht en toen ik dat had gevonden heb ik uit het zilverkleurige 3 kleine vlindertjes geponst.

Ik weet niet wanneer ik weer een JAM pagina kan maken, want ik ben de komende tijd veel weg, maar ze gaan op de to-do lijst voor zodra ik weer tijd heb, want ik vind het toch wel een erg leuk journal om aan te werken.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Toch een mooie glimmer-pagina geworden! Alvast heel veel plezier gewenst bij alle reisjes die je de komende tijd gaat maken, ben erg benieuwd wat jullie allemaal weer gaan beleven :-)

Jolande zei

Ik ook :-)

Andrea zei

Love it! And there's even some Glitter on it - even though you're not a "Glitter Person" ;) Love that Quote too!

trompke zei

Ik ben ook niet zo van glitter en glimmer, maar vind je pagina erg mooi geworden. Ik vind die shimmer-waterverf die Andrea gebruikt wel heel erg leuk!