zaterdag 30 april 2016

JAM 17: Addicted to

Something you are addicted to - Use crayons
Dit vond ik een moeilijke opdracht. Addicted to vind ik een negatieve klank hebben en doet me gelijk denken aan roken, drank en drugs.
Maar ik dacht eens goed na en realiseerde me dat ik elke dag wil beginnen met 'mijn eigen koffie', waarvan ik ook altijd potjes meesleep als we op reis gaan.
Verder wil ik eigenlijk ook elke dag knutselen en wil ik ook altijd het liefst blauwe kleren aan.
Je zou dit dus wel verslavingen kunnen noemen en daarom heb ik ze ook op deze pagina gezet.
Voor wat de crayons betreft: ik heb twistable crayons en daarmee heb ik diverse dingen geprobeerd, die allemaal niet lukte of er in mijn ogen vreselijk uitzagen.
Uiteindelijk heb ik van internet deze tekening uitgeprint, overgetrokken en ingekleurd, wat nog best lastig is als je normaal met  kleurpotloden  werkt, maar de pagina is nu wel naar mijn zin geworden.



6 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind het een mooie en kleurige pagina geworden! En gelukkig zijn er ook leuke verslavingen......reizen is ook een verslaving van jou ;-)

Jolande zei

Ja, ik heb er nog aan gedacht om die erbij te zetten, maar dan zou het een beetje een kopie van hobbies worden, want daar had ik het ook al neergezet samen met knutselen.
Ik noem het zelf altijd een passie :-), dus als dat nog eens voorbij komt als prompt...:-)

Margriet zei

Ach, hobby, passie, verslaving......het komt allemaal op hetzelfde neer :-)

Jolande zei

Ja, maar het zijn wel weer mooi 3 gevulde pagina's hahaha

Margriet zei

Dat is waar :-)

trompke zei

Ziet er verslavend uit! ;-) Mooi!