zaterdag 27 februari 2016

kaartje 58

Toen ik de MMM uit het Kreatieve Oefeningen journal haalde en overnieuw ging maken op kaartjes, heb ik besloten om dat ook te doen met de oefeningen die ik had gemaakt.
Ze passen goed tussen alle kaartjes en dan kan het boekje met maar een paar gevulde pagina's opgeruimd worden, i,p,v, te liggen wachten of er ooit nog iets mee gaat gebeuren.
Deze pagina heb ik gedeeltelijk overnieuw gemaakt.
Je moest een pagina met stukjes van krantenkolommen beplakken, een symbool uitknippen en erop plakken en daar één woord op dat te maken heeft met dat symbool.
Op de oorspronkelijke pagina zaten stukjes krantenpapier geplakt, maar aangezien we nu geen papieren krant meer hebben, was ik van plan om maar boektekst te gebruiken.
Maar toen kwam Jasmine thuis met een bioscoop krant en kon ik daar mooi stukjes uitknippen.
Omdat de oorspronkelijke pagina met modge podge afgewerkt was voordat ik het hart erop plakte, kon ik het originele hart met het woord love erop, makkelijk van de pagina halen en heb ik het op dit kaartje geplakt.