vrijdag 26 februari 2016

Kaartje 57

Toen ik gisteren bezig was met les 7 van Artmail Heartmail, knipte ik uit stevig zwart papier, met op de achterkant dubbelzijdig plakfolie, dit elfje.
Toen ik haar op de pagina legde realiseerde ik me dat haar benen precies in het midden van de pagina én het journal kwamen, dus over de touwtjes geplakt moesten worden waarmee het journal bij elkaar gebonden is.
Dat was veel te dik, dus maakte ik het elfje nog eens van dun papier wat ik zwart verfde en met Pritt vastplakte, dat was veel beter.
Maar toen had ik dus dit elfje over en omdat ik het zonde vond om haar weg te gooien, heb ik haar op het kaartje van vandaag geplakt.
Er lag ook nog een los sterretje op mijn tafel, dus kreeg ze ook een stafje.

1 opmerking:

Margriet zei

Neeeee, zo'n mooi elfje weg gooien zou jammer zijn!