maandag 8 februari 2016

Kaartje 39

Vandaag is Jasmine jarig!
Op haar verlanglijstje stond: "Baktegoedbonnen: tegoedbonnen die ik kan gebruiken om weer zoiets weerzingwekkends te bakken naar mijn keuze"
Ze wil altijd allerlei dingen bakken met de meest vreemde ingrediënten en combinaties, terwijl wij  graag "boring cake" o.i.d. willen hebben.
Zaterdag  moest ze de hele dag werken bij meneer AH :-) dus was de kust vrij voor mij om een bonnenboekje te knutselen.
Ik vond een PDF file met daarin printjes om je eigen cupcake's samen te stellen.
Die heb ik uitgeprint en daarna heb ik zitten knippen en plakken: 12 bonnen, voor elke maand één :-)
En toen ik daar zo leuk mee bezig was heb ik er nog maar eentje gemaakt, omdat ik dat wel een toepasselijk kaartje voor vandaag vond.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een leuk idee! En gefeliciteerd natuurlijk met Jasmine!

trompke zei

Ziet er lekker uit! Nogmaals gefeliciteerd!