zaterdag 6 februari 2016

Kaartje 37

Gistermiddag laat zag ik de nieuwe letter voor deze week verschijnen bij Art Dictionary Journalers groep; de D.
Voor de Dictionary Challenge van the Craft Barn heb ik een lijst met woorden liggen waarvan ik silhouettes wil knippen, maar voor deze challenge heb ik geen lijst.
Ik wil liefst niet dezelfde woorden gebruiken in de beide challenges en ik wil ook graag een stempeltje maken waarvan ik denk dat ik het vaker zal (kunnen) gebruiken.
Gisteravond keek ik weer eens naar een film op tv en tijdens de (lange) pauzes las ik in mijn woordenboekje :-)
Uiteindelijk heb ik voor Dragonfly gekozen.
Ik heb een stapeltje kaarten liggen die ik graag wil gebruiken in dit kaartenjaar en daar heb ik deze uitgehaald als achtergrond voor het stempeltje.
In het echt zijn de kleuren van de vleugeltjes mooier dan dat ik ze op de foto krijg.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Leuk idee om oude kaarten te gebruiken als achtergrond! En je libelle is heel mooi!

trompke zei

Goed idee. Libelles zijn volgens mij de allereerste insecten op deze aarde. Alleen waren ze toen veeeeel groter.