dinsdag 2 februari 2016

kaartje 33

Een jurkje gemaakt van taartrandjes; tutorials hiervoor ben ik al een paar keer tegen gekomen.
Het is zó niet mijn stijl en daarom ging ik toch maar proberen.
Ik ben geen licht wat vouwen betreft, misschien heb ik de vouwblaadjes-lessen wel gemist op de kleuterschool :-)
Maar dit jurkje was nog wel te begrijpen voor mij.
In de voorbeelden zag ik het jurkje met roze, blauwe, gele bandjes, maar ik koos voor helemaal wit, wat ik mooi uit vind komen op een zwarte kaart.
Omdat ik de kaart nog erg kaal vond heb ik er een quote naast geplakt.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ik heb een hekel aan die taartdingetjes, al weet ik eigenlijk niet waarom :-)
Maar het maakt wel een erg leuk jurkje!

Jolande zei

Ik ben er ook geen fan van en weet ook niet waarom :-)
Ik heb ooit eens een pakje gekocht, nodig voor een of andere workshop, maar ik heb ze geloof ik nooit gebruikt, misschien toch maar wat op proberen te maken dit jaar :-)

trompke zei

Leuk idee!