dinsdag 2 februari 2016

JAM 5: Your Hometown

Your Hometown - Use corrugated cardboard
Ik ben in mijn leven zo vaak verhuisd dat ik niet echt een hometown heb. Ik heb ook niet het gevoel dat een bepaalde plaats waar ik gewoond heb/woon mijn hometown is.
Sterker nog, dat gevoel heb ik ook ten opzichte van Nederland en Belgie.
In "I am I Said" van Neil Diamond is één zin die erg resoneert met mij:
"LA's fine but it ain't home, New York's home but it ain't mine no more."
In het midden van de cirkel heb ik een zwarte, brede lijn geverfd, waarop ik die tekstregel neergezet heb.
Ribbelkarton gebruikt men heel veel om mee te stempelen, maar dat wilde ik niet.
Daarom knipte ik stukjes van het karton af en verfde dat in de kleuren van de Nederlandse en Belgische vlaggen.
En omdat ik besloten heb dat de wereld 'mijn hometown' is, heb ik daarvan een plaatje in het midden geplakt.

Zo, nu ben ik helemaal bij met het inhalen van de prompts  en kan ik rustig wachten op de volgende die vrijdag komt.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Hometown zegt mij ook weinig, terwijl ik weer woon in de plaats waar ik geboren ben :-)
Zo is het ribbelkarton ook leuk!

trompke zei

Daar waar mijn dierbaren zijn, dat is mijn thuis. Ben ook al zo vaak verhuisd. Maakt mij niet zoveel uit waar ik woon.