zondag 31 januari 2016

kaartje 31

De letter voor deze week bij de Art Dictionary Journalers groep is de W.
Ik dacht aan walvis en heb toen heel lang na zitten denken of ik nou een hele walvis zou maken of een staart.
Omdat ik dacht dat ik een staart stempeltje vaker zal gebruiken dan een hele walvis, koos ik daar dus voor.
Toen kon ik niet kiezen wat voor staart ik zou maken. :-)
Er zouden twee staarten uit een gummetje kunnen,  maar ik had er 3 die ik leuk vond...
Voor de derde heb ik toen het stukje gum dat vorige week overbleef gebruikt en nu heb ik dus 3 walvisstaarten.
De eerste vind ik ook wel een beetje op een zeemeeuw lijken.

De inspiratie voor het kaartje komt van Pinterest.
Daar waren de golven geschreven in Chinese karakters.
Ik heb er boekpagina's voor gebruikt en omdat ik het een beetje kaal en saaivond heb ik ook nog distress inkt gebruikt, om er een heel klein beetje kleur aan te geven, maar dat vind ik het wel af maken.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Oh wat leuk! Die staart tussen de boekpaginagolven is geweldig!
Ik heb ook een walvis gekozen voor mijn W :-)

trompke zei

Vind het heel mooi gedaan! Prachtig!