dinsdag 12 januari 2016

December Daily 2014 Kaft

Onder de glazen plaat van mijn tafel (zie vorig logje) ligt ook een lijstje met journals die nog kaften moeten krijgen.
Dat ligt er al heel lang en helpt niets, want ik heb vorig jaar geen kaft ervan gemaakt.
Nu heb ik me voorgenomen om elke maand één journal van dat lijstje van een kaft te voorzien en waar kon ik deze maand beter mee beginnen dan de DD van 2014 die nog steeds met elastiekjes bij elkaar gebonden was.
De kartonnetjes had ik al gesneden, dus hoefde ik alleen nog maar te bedenken wat ik ermee wilde doen.
In het journal heb ik papierblokken van 6 x 6 gebruikt en daarmee heb ik nu ook de buitenkant beplakt.
Een paar jaar geleden heb ik een doosje met dunne houten cijfers gekocht om op een DD te gebruiken, maar dat nooit gedaan.
De letters kwamen natuurlijk niet uit op de redelijk witte achtergrond en daarom heb ik er een strookje onder geplakt, zodat ik ze toch kon gebruiken.
Deze DD kan nu _eindelijk_ opgeborgen worden bij de rest van de DD's en ik kan nu één journal van mijn lijstje strepen!




2 opmerkingen:

trompke zei

Een goed voornemen! Mooi geworden.
Hopelijk krijg je spoedig weer wat meer puf.
Sterkte XXX

Margriet zei

Wat goed van je! Ik doe dat bijna wel altijd, alleen heb ik nog steeds Life Book 2014 losbladig liggen! Toch ook maar eens inbinden binnenkort!