zondag 17 januari 2016

Aankopen in Namen

Van de week zijn Paul en ik een middagje naar Namen geweest en daar heb ik nog wat leuke knutselspulletjes gevonden.
Als eerste reden we voorbij een winkelcentrum waar een Action zat, daar konden we natuurlijk niet zomaar voorbij rijden :-)
Ik kon het weer niet laten om washi tape te kopen, nu moet ik echt binnenkort een la leegmaken om daar alle tape rolletjes in op te kunnen bergen.
Toen we het centrum van Namen binnen reden op weg naar de parkeergarage zag ik een Hema.
Daar wilde ik nog een voorraadje gummen halen om stempeltjes van te maken en terwijl ik me daar helemaal mottig naar gezocht heb (uiteindelijk wel gevonden) kwam ik een leuk stempelsetje met bloemen en blaadjes tegen, dus dat heb ik ook maar meegenomen.
Online had ik gezocht of er in Namen een hobbywinkel is en die is er: Schleiper!
Die hebben meerdere winkels in Belgie, maar uiteraard niet in Leuven :-(
Drie verdiepingen!!! met allemaal verfmaterialen en hobbyspullen en daar ben ik uiteraard ook niet met lege handen weggegaan :-)
Namen is maar een goed half uur rijden hiervandaan dus we hebben besloten om daar maar eens vaker naar toe te gaan :-)

6 opmerkingen:

Chris zei

Wat een leuke aankopen en fijn dat er zo dichtbij zo'n uitgebreide hobby winkel is voor jou.

Bertiebo zei

Je kocht nog meer in Namen, hihi!

Margriet zei

Leuke spullen! Die wahi tape is verslavend hè!? ;-)

trompke zei

Prachtige aanwinsten! Die Stazon padjes heb ik ook. Bevallen me heel erg goed ;-)

Margriet zei

Die stazon minis wil ik ook!!!

Jolande zei

Ik heb zwart rood en blauw Stazon in grote pads en die bevallen me heel goed.
Ik wist dat er kleintjes waren, maar in dit hobbyloze oord waar wij wonen is dat natuurlijk nog niet uitgevonden, dus toen ik ze hier zag heb ik alle kleurtjes die er waren meegenomen :-)