zaterdag 5 december 2015

4 december 2015

De basispagina van vandaag was niet groot genoeg.
Omdat ik voor inpak Piet had zitten spelen, maakte ik van een restje inpakpapier een pocket, waar de beschrijving van de dag achter kon.
Het leek vandaag wel pakjesdag :-) Ik kreeg een kaart van Margriet die achter de pagina komt.

 Van Dilber  kreeg ik een prachtige sjaal in een tasje van heel stevig rood papier met een klein motiefje erop.
Omdat deze DD voornamelijk groen en rood is, heb ik uit het tasje ook een pagina geknipt.
Bij de kaart van Margriet zaten nog allemaal leuke mixed mediaspulletjes en daar heb ik er gelijk wat van op de pagina geplakt, samen met de foto's van de kadootjes.
Aan de achterkant van de pagina heb ik nog een pocket gemaakt, waar de mooie tekening die Gizem voor me gemaakt heeft in past.

2 opmerkingen:

trompke zei

Ziet er ontzettend vrolijk uit allemaal. Maar van leuke kadootjes en post wordt je ook vrolijk :-)

Margriet zei

Ben het helemaal met Hanny eens :-) En heel leuk dat je meteen wat van mijn spulletjes hebt gebruikt!