vrijdag 18 september 2015

261. Scarbourough fair

Scarbourough fair - Simon & Garfunkel

Voor de nieuwe lijst onderwerpen van Friday Art Challenge moet ik nog liedjes en plaatjes zoeken, dus het onderwerp van vandaag komt de komende week wel een keer voorbij.
En hoe kwam ik aan het liedje van vandaag? De Portugese les waar ik nu mee bezig bent gaat over naar de markt gaan.
Onze brievenbus staat buiten in de tuin en ernaast staat een salieplant en die twee dingen hebben waarschijnlijk een klik gemaakt in mijn hersenen, want toen liep ik ineens dit liedje te zingen :-)


3 opmerkingen:

Margriet zei

Dat liedje doet me altijd aan mijn gitaarlessen denken, volgens mij was dat echt mijn favoriete liedje!

Jolande zei

Oh ja, dat lijkt me ook een mooi liedje om te spelen.
Speel je nog steeds gitaar?

Margriet zei

Nee helaas! Heb wel geprobeerd het weer op te pakken jaren geleden, maar dat werd helemaal niks.