zaterdag 13 juni 2015

Australie Journal

De laatste maanden ben ik nauwelijks aan knutselen toegekomen en tijdens 'de grote schoonmaak' bedacht ik dat er de komende maanden ook niets van zal komen als we op reis zijn en ik daarna weer druk ben met de foto's en de logjes.
Ik heb toen bedacht dat ik een travel journal mee neem en dat ter plekke wil maken, niet met foto's, maar met wat ik tegenkom en eventueel ansichtkaarten.
Of het zal lukken zullen we wel zien, maar het begin heb ik alvast gemaakt: een kalenderpagina, met allemaal kleine vakjes, waar ik per dag kort samen wil vatten wat we die dag gedaan hebben.
Ik heb wat leuke Australische printjes gevonden, die neem ik samen met nog wat andere spulletjes mee en dan zie ik wel hoever ik kom.

5 opmerkingen:

trompke zei

Mooi! Ziet er nu al goed uit. Ben benieuwd...

Margriet zei

Wat leuk! Een soort december journal, maar dan van Australiƫ! Ik vind dat altijd erg leuk om te doen op vakantie! Mijn vakantiejournal ligt ook al weer klaar :-)

Chris zei

Wat een leuk idee en wat een mooie reis gaan jullie maken! Heerlijk dat Paul zo lang vrij kan nemen, hebben ze in Belgie meer verlofdagen dan in Nederland? Ik hoop dat je tijdens je reis ook wat blogjes kunt plaatsen, ik kijk er in ieder geval naar uit. Heel veel plezier!

Chris zei

PS Ik vind je echt een held dat je zo'n vliegreis gaat maken!

Jolande zei

Chris het hangt van de werkgever af. Paul heeft inderdaad veel vrije dagen.
Misschien dat ik blogjes van het journal post, van de reis zelf die komen pas achteraf op WW.
Ik denk er nog maar niet al te veel aan :-) Het gaat een absoluut record worden (tot nu toe stond dat op Maui), maar ik wil graag de wereld zien, dus dan moet ik wel, maar persoonlijk zou ik liever gaan varen.