zondag 25 januari 2015

25. World in your hands

World in your hands - Culture Beat

Het plaatje van de hand met de wereldbol had ik al een hele tijd in mijn songmapje zitten, maar ik was er nooit aan toe gekomen om er een pagina mee te maken.
Muziekjaar was dus een mooie gelegenheid om dat te doen.
Ik zocht een achtergrond met een grote wolk waar ik de tekst in zou kunnen schrijven en ik bleek ook nog een muzieknoot in de vorm van een wolkje te hebben.
Ik zie alleen dat ik de datum vergeten ben, maar dat ga ik nu gelijk doen :-)

4 opmerkingen:

Margriet zei

Ook weer heel erg leuk! Grappig dat je een muzieknootwolkje had!

trompke zei

Een sport op zich, al die verschillende noten zoeken en maken ;-)
Mooi weer.

Margriet zei

Je staat bij mij weer in Bloglovin!

Jolande zei

Ik ben gelijk gaan kijken en ik sta ook weer in mijn eigen Bloglovin en Hanny is ook weer terug!
Nou gelukkig maar en ook gelukkig dat het redelijk snel weer terug was.