woensdag 26 november 2014

Paddington Journal 1

Toen we twee weken geleden in Londen waren begon net The Paddington Trail en omdat toeval niet bestaat liep ik de eerste dag van de trail tegen een beertje aan.
Aangezien ik gek ben op dit soort trails gingen onze oorspronkelijke plannen de koelkast in en hebben we de laatste dag zoveel mogelijk Paddington's proberen te vinden.
Net als de olifanten van de Elephant Parade en de eieren van the Egg Hunt komen de Paddington foto's ook in een apart journal, waarbij ik probeer om de achtergrond van de pagina passen bij het bijbehorende beertje te maken.
De beertjes komen in het journal in de volgorde waarin we ze gezien hebben, maar ik werk kriskras door het journal heen, net waar ik inspiratie voor heb.





Het beertje op de laatste foto was voorzien van een laagje fluweel en daarom heb ik de achtergrond van velours plakfolie gemaakt.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Hmmm, ik snap er niet veel van. Wat is een Paddingtontrail?

Jolande zei

Als je op The Paddington Trail gaat staan met je muis wordt het een link (ik snap dus niet waarom dat niet gelijk te zien is op dit blog, maar goed) op die site kun je er alles over lezen.
Er zijn dus in Londen 50 beeldjes van Paddington neergezet, die je kunt gaan bekijken.
Eind december is de trail afgelopen en worden ze geveild voor een goed doel (hetzelfde principe als indertijd the elephant trail en the egg hunt.)

trompke zei

Wat ontzettend leuk Jolande!