vrijdag 30 mei 2014

Taiwan

Eindelijk wat tijd (gemaakt) om weer eens een Artjourneyling les te maken.
"Peace of mind" is de tweede les en daarin reizen we naar Thailand.
Nu ben ik nooit in Thailand geweest en daarom is het bij mij Taiwan geworden.
In de les werden de Boeddha en de lotusbloem getekend, maar ik kan niet tekenen.
Ik heb het voor deze les wel geprobeerd, maar ik vond het drie keer niks en ik werd er hartstikke
chagrijnig van.
Aangezien het de bedoeling is dat je plezier hebt aan het maken van de pagina's, heb ik er (eigen) foto's voor gebruikt en dat past veel beter bij me.
Verder heb ik de les wel gevolgd, alleen heb ik in plaats van een quote of tekst op de 3 'schrijfregels' alleen het woord Taiwan geschreven.


1 opmerking:

Margriet zei

Nee, als je chagrijnig van tekenen wordt dan kan je beter wat anders bedenken! En zo is het toch ook een mooie pagina geworden!