maandag 23 december 2013

Mistletoe or Humbug?

De opdracht van15 december, de één na laatste alweer.
PROMPT: Mistletoe or Humbug?
SHOOTERS: Maak een foto van je mok met de meest sentimentele kerstdecoratie of met een lijst met redenen waarom je kerstmis haat.
BOOKERS: Gebruik stippen met groene, rode en Robin's Egg Blue verf.

De prompt begreep ik niet en op mijn vraag erover kreeg ik geen antwoord, dus ik heb gewoon zelf maar wat gedaan.
Op de foto voor mijn mok ligt de oudste kerstbal die we hebben. Toen een oud-tante van Paul overleed wilde niemand haar oude, zilverkleurige kerstballen hebben en kregen wij ze :-)
Omdat ik de mok en kerstbal samen wat kaal vond heb ik ze voor een andere kerstdecoratie gezet.
Ik heb een pagina gemaakt met stippen in de 3 kleuren verf en die ligt in de prullenbak.
De kleurencombi vind ik sowieso niet mooi, maar al helemaal niet bij de foto, om het toch nog enigszins een beetje passend te krijgen heb ik cirkels uitgeponst en er kerstballen van gemaakt.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Humbug komt uit the Christmas Carol, Scrooge zegt dat regelmatig, dus de prompt zal wel slaan op wel/niet van Kerstmis houden :-)
Ik vind het een leuk pagina met al die ballen!!!

Jolande zei

Ja ik dacht al zoiets, ook omdat de tegenhanger van de mok bij het meest sentimentele kerstornament, een kerst-haat lijst was, maar ik wilde het zeker weten en dan vind ik het jammer als ik een reaktie plaats, de organisatie van deze challenge er niet op antwoord.
En inderdaad, nu je het zegt herinner ik me het ook weer van de Christmas Carol, bedankt voor het opfrissen van mijn geheugen :-)