dinsdag 31 december 2013

december journal

Op de laatste pagina van dit journal dit keer geen quote, maar een soort aftiteling :-)
Het is me gelukt om op elke dag van dit jaar ook echt een bloemetje te maken/vinden én het ook nog te posten! Dat was wel mijn voornemen aan het begin van het jaar, maar ik vind het leuk dat het ook echt gelukt is, terwijl we toch best een aantal keren 'op pad' geweest zijn.
Ik begon met een blauw journal en ik sluit er ook het jaar mee af.
 En dit is het resultaat van een jaar lang bloemetjes in kleine journals maken: een gevuld wijnkistje.
Ik vond het een heel leuk projekt (véél leuker dan het weer bijhouden hahaha) en al die boekjes bij elkaar is een heel vrolijk gezicht.
En nu op naar 2014 en de hartjes :-)

3 opmerkingen:

trompke zei

Wat een prachtige serie! Mijn complimenten!

Ineke zei

En ook voor jou zit het erop ;-) Super dat je dit volgehouden hebt! En de journals zien er erg leuk uit, gezellige boekjes zijn het geworden!

Margriet zei

Wat ziet dat er ontzettend fleurig uit!!! Goed gedaan hoor en ik ben al weer benieuwd naar je hartjesserie :-)