donderdag 7 november 2013

Tag Along #11 Time to Remember

A.s. zondag is het Remembrance Sunday, ook een dag waar wij niet mee opgegroeid zijn.
Ik heb er wel eens van gehoord onder de naam Poppyday.
Je mocht het thema interpreteren zoals je wilde, maar aangezien ik dit jaar toch helemaal into de bloemetjes ben, maakte ik een variatie op een klaproos, die ik al eens voor het bloemenjournal gemaakt had.
Ik was van plan er nog een steeltje en blaadje aan te maken, maar ik vond het zo eigenlijk al helemaal af; less is more :-)

7 opmerkingen:

KnutzEls zei

Zag gisteren op de BBC een uitzending over de mensen die de klaprozen maken. De zaak is gesticht door iemand die de oorlogsinvaliden aan het werk wilde helpen. Maar het was al heel laat en ik viel in slaap... :-( jammer want was best interessant. Mooie klaproos trouwens, je moet al heel wat bloemenkaartjes hebben.

Mandy Chilvers zei

very beautiful

Linda Gibbons zei

So simple and beautiful.

trompke zei

Helemaal goed zo. Inderdaad "Les is more"

Meggymay zei

Beautiful poppy, its a lovely tag.
Yvonne

chrissie zei

Simply Beautiful

Chrissie x

Unknown zei

Such a simple and elegant tag :) Thanks for playing