woensdag 6 november 2013

Night

Een hele tijd geleden kwam ik hier een tutorial tegen die me erg leuk leek voor in het Oehoe journal wat ik van plan was om eens te gaan maken.
Maar toen ik eenmaal aan het journal begonnen was en het in een uilenvorm gemaakt had, leek het 3D me erg kwetsbaar en door de vorm ook niet echt handig en daarom maakte ik het gewoon plat.
Het lag al een tijdje bijna af te zijn op de boom na. In het hele huis was geen stukje bruin papier te vinden. Ik heb een stukje papier bruin geverfd, maar dat vond ik niet mooi bij de rest, wat helemaal uit gekleurd papier gemaakt was.
Vandaag kocht ik bruin papier en heb ik deze uil in de boom eindelijk af kunnen maken.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Deze is leuk, maar de 3D versie ziet er ook wel heel erg leuk uit!!!

trompke zei

Je geduld is beloond. Een mooi plaatje met een mooie bruine boom!