maandag 18 november 2013

It's MY life and I want it NOW!

De opdrachten van 15 november waren:
PROMPT: It's MY life and I want it NOW!
SHOOTERS: Maak een foto van je mok in een omgeving die symboliseerd wat je wil.
BOOKERS: Use Rub ons

Ik heb niet echt iets dat ik absoluut NU hebben wil, maar we zijn op het moment bezig met het 'fine tunen' van het ontwerp van ons nieuwe huis en hebben net contact op genomen met een architect.
Als we dan zo bezig zijn, dan heb ik er toch wel erg veel zin in en dan denk ik bij mezelf was het alvast maar klaar.
Daarom zette ik mijn mok voor de Azoren map, de opengeslagen pagina is een tekening van de bovenverdieping.
De bedoeling van Bookers is om nu eindelijk eens je grote stapel rub ons te gebruiken. Nu heb ik ontzettend veel spullen, maar ik vind niets aan rub ons en de enige die ik dan ook heb en af en toe gebruik zijn letters.
Toen heb ik die dus maar gebruikt.
De pagina heb ik simpel wit gehouden (net als het huis gaat worden :-) ) en verder heb ik centimeter tape gebruikt, omdat we erg veel met maten bezig (geweest) zijn.

2 opmerkingen:

Mrs Pretzel zei

Thank you so much for sharing!! It makes me so happy when players take the prompts and make them fit!

trompke zei

Wat een geduld hebben jullie. Zal wel niet anders kunnen, maar ik zou meteen wel willen verhuizen.