maandag 23 september 2013

Steampunk Spells boekje

Toen mijn bestelling van o.a. vier 8x8 paper pads van Graphic45 onderweg was, kwam ik de weblog  van Clare tegen. Haar manier van werken spreekt me erg aan, niet al te veel toeters en bellen, maar wel met veel pockets en tags, iets wat ik heel erg leuk vind om te doen.
Ik zag dat er een nieuwe workshop zou komen met de Steampunk Spells papers en daar heb ik me voor ingeschreven.
Het was nog wel even lastig, want de workshop werd gemaakt met de 12x12 papers, maar ik ben er in geslaagd het met 8x8 te doen.
Het was heerlijk om gewoon even lekker te knippen en plakken, met als resultaat een schattig klein boekje.
De paperpads bestaan uit 12 vellen, die aan beide kanten een (verschillend) motief hebben, en elk vel zit er dubbel in.
Nu had ik mezelf voorgenomen om voor dit boekje niet meer dan 12 vellen te gebruiken en dat is me gelukt, dus nu heb ik de andere helft nog over voor nog een projekt.
En van de restjes die ik nog over heb ga ik nog wat tags maken voor in dit boekje.








2 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een leuk boekje!!!
Ik heb mezelf ook maar even verwend met Graphic 45 Steampunk Spells....zit al zo lang watertandend naar hun papier te kijken ;-) En dit vond ik wel een heel leuke serie!!!

trompke zei

Wat een prachtig boekje! Ik heb iets dergelijks gemaak (lees: gekwakt en geplakt zonder mooi papier) van closetrolletjes. Maar dat ziet er natuurlijk heel anders uit. Deze is erg mooi!