vrijdag 21 juni 2013

bloem 172

De journals van januari en februari waren nogal dik en
omdat ik niet precies wist hoeveel ruimte ik zou hebben om ze neer
te zetten, ben ik veel platter gaan werken.
Ik heb een wijnkistje met een plankje in het midden en daar komen
de journals in te staan, 6 op een rij.
Nu er al 5 journals af zijn zie ik dat er best nog ruimte is
om weer een wat wijder uitstaand journal te hebben en daarom 
heb ik vandaag een bloemetje van met stof gevouwen rondjes gemaakt.
Ik was van plan om in het midden een knoopje te plakken, maar omdat
ik alleen maar grotere zwarte knoopjes had, werd het een kleine pompom
en dat vind ik eigenlijk misschien nog wel leuker.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Erg leuke bloem en het is vast leuk om weer eens wat dikkers te kunnen maken :-)

trompke zei

Ik vind dat ook leuker geloof ik, een pompom. lijkt op een gestippeld klaproosje zo. Mooi!