maandag 4 maart 2013

bloem 63

's Ochtends had ik geen tijd om een bloemetje te maken en omdat we van de hotelkamer af gingen en
onze sleurkoffertjes in de bagageruimte zouden zetten voor de rest van de dag, had ik me voorgenomen om
in de trein naar huis een bloemetje te maken.
Net als in een vliegtuig, krijg je in de trein ook een magazine en ik dacht dat het me toch wel zou moeten lukken om daar een bloemetje mee te maken.
Op een pagina stond een plaatje met zwart-wit bloemetjes en blaadjes en die vond ik heel geschikt, dus pakte ik mijn knutseldoosje en ging aan de slag in een trein die 300 km per uur gaat :-)
Vraag me niet waarom deze foto nu weer gedraaid staat, want ik heb hem horizontaal gemaakt...
Maar goed hier zie je dus het tafeltje in de trein, mijn knutseldoosje en het tijdschrift open op de pagina's met de bloemetjes die ik wilde gaan gebruiken.

En zo is de pagina geworden. Helemaal niet slecht voor bij zo'n snelheid.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Zwart witte bloemetjes, die vind ik mooi!

trompke zei

Jaaa, ik zie ze in je koffertje... de mooie z/w bloemetjes :-)