dinsdag 12 februari 2013

Bloem 43

Op Poppenhuiskladblogger is er altijd een Knutsel van de Maand uitdaging.
Toen de materialen voor februari online kwamen had ik wel allerlei ideeen,
maar ik kon die mini's in geen van mijn projekten gebruiken en ik
wil geen losse mini's maken waar ik toch niets mee doe.
Wel zag ik gelijk een bloemetje in de materialen :-)
Vandaag dacht ik, weet je wat, ik maak dat bloemetje gewoon.

De materialen die we mochten gebruiken waren:
- tule (of een netje van bv knoflook)
- (roer)houtjes
- wol of touw (ik gebruikte papiertouw)
Verf en lijm mogen we altijd erbij gebruiken en zo 
maakte ik dit bloemetje

4 opmerkingen:

Margriet zei

pff...wel verwarrend hoor....een KvdM op je Geknipt-blog!!!
Maar het is wel weer een heel leuk blommetje geworden! jammer dat je hem niet op het Kladblog kan laten zien ;-)

Jolande zei

Ik heb hem bij de KTL foto neergezet :-)

Margriet zei

Oh..gelukkig :-)

trompke zei

Hahaha... prachtig!