zaterdag 26 januari 2013

bloem 26

Hier op Malta zijn we al verschillende leuke (verkeers)borden
tegen gekomen. Vandaag bezochten we o.a. een grot en om daar te komen
moesten we door een soort botanische tuin.
Er hingen bordjes waar een handje en bloemetje op stonden, met een
grote rode rand eromheen en rode streep erdoor: verboden om bloemen
te plukken.
Maar als ze voor verboden bloemen te plukken zo'n bord hebben,
wat betekend dit bord dan???
dat moet volgens mij verboden voor bloemen zijn :-)
Ik heb nog nooit zo'n bord gezien en vond het zo leuk, dat
ik deze foto als bloem van vandaag ga gebruiken.
Nu heb ik alleen geen printer bij me, dus vervang ik deze foto
door de pagina met de geprinte foto als ik weer thuis ben.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Sneu dat daar geen bloemen mogen groeien :-)
Grappig bord!!!

trompke zei

Maar blijkbaar geldt dat alleen voor oranje bloemen. Een heel grappig bord :-)