zaterdag 29 december 2012

28 december 2012


2 opmerkingen:

Margriet zei

het lijkt net of je Jasmine hebt betrapt bij het pikken van de laatste frietjes ;-)
Geen risico nemen met bedorven eten hoor! André is daar ook heel makkelijk in...ach, het kan nog best!!! Nou, dan eet hij het maar op, ik hoef het dan echt niet meer! :-)

Jolande zei

Ze was laat thuis en had dus een schaal friet voor haar alleen. Paul stond in de keuken en daar was ze mee aan het kletsen en daar wilde ik een foto van hebben, maar ze duikt altijd weg ze mij met het fototoestel ziet, dus ik kwam vanuit mijn kamer en stak het fototoestel eerst om de hoek, klik dus inderdaad betrapt :-)

Ik ben ook altijd heel voorzichtig met eten/drinken alleen drink ik dus nooit zo melk, dus had ik ,na die opmerking van Julian, Paul laten proeven...dat was dus twee keer LOL